Content Creatie

Content is net als eten. Je vindt het overal, maar het is niet allemaal even lekker. En net als bij eten is goede content dé manier om je klant z’n hart te veroveren. We serveren heerlijke content waar jouw lezers naar snakken.

Bij Plume Rouge beloven we een persoonlijke, gespecialiseerde service. Dat betekent dat ons kleine team de nodige tijd neemt om je merk te leren kennen en content te creëren die strookt met jouw eigen boodschap en je doelen.

We zorgen ervoor dat je een constante en frisse stroom aan originele, leerrijke, informatieve en geestige content kan aanbieden aan je doelpubliek. Zo blijf je top-of-mind en zorg je voor een sterke digitale aanwezigheid.

Wie we ondersteunen:

We helpen bedrijven in de volgende sectoren:

  • GEZONDHEID
  • HR
  • TECHNOLOGIE
  • DUURZAAMHEID
  • LUXE ARTIKELEN
  • ARCHITECTUUR EN DESIGN

Welke soort content bieden we aan:

We creëren content voor je website, socialemediakanalen, nieuwsbrief… en alle andere content als onderdeel van jouw strategie, en dat in het:

icons8-great-britain-96

ENGELS

icons8-france-96

FRANS

icons8-netherlands-96

NEDERLANDS

Dit zeggen anderen over ons:

Hoe ziet een contentcreatieproject eruit?

What does a translation project look like?

84% van de consumenten verwachten dat bedrijven goede content de wereld insturen

Als je zelf de middelen niet hebt om content te maken die uitblinkt, dan besteed je dat toch gewoon uit?

Gemiddeld kunnen we 1000 woorden afleveren per 48 uur. Dat is voornamelijk het geval wanneer we alle informatie op voorhand hebben ontvangen.

Content creatie rekenen we aan per uur, met een uurtarief dat start tegen € 60/uur. We hebben ongeveer 3 tot 6 uur nodig om 1000 woorden te schrijven, afhankelijk van het opzoekingswerk dat we nog moeten uitvoeren en het doel van de content.

Natuurlijk kunnen we je helpen! Als je geen kant-en-klare briefing voor ons hebt, zullen we je een vragenlijst doorsturen. Schrik niet van het aantal vragen. We ontvangen gewoon graag veel informatie over jou, zodat we je merkidentiteit, huisstijl en verwachtingen zo goed en compleet mogelijk kunnen begrijpen.